MajLis Kahwin Jannah

>> Wednesday, June 3, 2009

selepas pnt berkonvo di shah alam selama 2 hari,aku menggagahkan diri utk pergi ke majlis perkahwinan member SMAKJ aku kat BBU...huhu..pagi2 lagi Matol dah call tanya aku nak gerak bila..aku masih lagi dlm keadaan mengantuk..

matol dah tunggu aku kat plaza tol ayer hitam kluang...aku terpaksa memecut sebab takut matol tunggu lama...sampai kat ayer itam jam 11..kat sana matol dah tunggu ngan MYVI baru nye.x sampai seminggu lagi...masuk je highway matol bawak kete mcm pelesit..160km/h..aku tertinggal kat belakang...

sampai je kat JB,ijal ngan tabla menanti kat plaza angsana..diorang baru nk beli adiah..nasib baik aku dah beli adiah sebelum g konvo aritu...lpas diorang dah siap bele barang..kitorang gerak g umah sukim..kat umah sukim dah ada ciwan,bobon, bass ngan rambo..kitorang gerak sekali g umah jannah...

bila dah sampai umah jannah..bdk pompuan ramai yg dah dtg..x payah lah nk sebut satu2 saper yg dtg..ramai sgt..(kalo aku kawen nnti,agak2nya ada x ramai mcm ni yg datang?)...bdk laki lain yg datang, anes,paktam,nyong,pen,toyon, mujib ngan sob....

kitorang mkn2 n borak2 mcm umah sendiri...pastu baru pengantin lelaki sampai...x sempat pon nak tegur2 jannah..dia mcm bz je..lpas pengantin dah sudah mkn..kitorang g bergambar ngan pengantin kat pelamin pastu masing2 berangkat pulang..

balik tu..aku dah x boleh thn...aku terpaksa tido kat perhentian machap...nasib baik ada ecah tlg kjut..kalo x sure aku tido sampai ke malam..sampai umah dah maghrib..lpas smbhyg magrib aku terus tertidur..solat isyak jam 3 pagi...


budak boyz

Selamat Pengantin Baru Jannah...
lambai sape tu jannah?
ijal jd bidan terjun (kena baca doa)
cuba tgk gambar ni (aura kepoh ecah dpt dilihat walaupon hnya dlm gambar)
jgn marah eh ecah...

0 comments:

013-6738504
zaim_ams@yahoo.com

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP